UŽITEK GIBANJA, UŽITEK V GIBANJU

Merljivi rezultati

z napravo Spinal Mouse.

Gibanje pod nadzorom

da gibate pravilno.

Učenje pravilnih gibalnih vzorcev

s katerimi vaš skelet funkcionira optimalno.

Prilagojeno posamezniku

in težavam, ki vas obremenjujejo.

Izposoja delovnih rekvizitov

za nadaljnjo delo in vadbo doma.

Prijetno druženje

v najboljši družbi!

PILATES STUDIO LAURUS

Pilates studio Laurus se ukvarja z individualnimi in skupinskimi vadbami,
ki pripomorejo k boljšemu počutju vaše hrbtenice.

Vsakemu posamezniku se poskušamo čimbolj prilagoditi in gibanje oblikovati tako, da ustreza vašemu življenjskemu stilu in slogu, hkrati pa vam vadba omogoča druženje v skupini.

Da so vaši cilji in naše delo čimbolj uspešni, vaš trud za zdravo hrbtenico redno preverjamo z napravo Spinal Mouse, ter sodelujemo s strokovnjaki in specialisti s področja ortopedije, fizioterapije, individualne in skupinske vadbe. Posebna življenjska obdobja (nosečnost, poporodno obdobje, obdobje po rehabilitaciji, obdobje okrevanja po športnih poškodbah) obravnavamo prilagojeno vsakemu posamezniku in zmožnostim posameznika z individualno sestavljenimi programi. Ker se zavedamo, da je vaša hrbtenica najbolj obremenjena v vašem delovnem okolju, imamo v ponudbi delavnice za podjetja, ki obsegajo širok spekter problematike, ki se lahko pojavi na delovnem mestu.

VADEČI IN NJIHOVE IZKUŠNJE

V preteklih letih se je pri nas zvrstilo ogromno različnih vrst problematike,
katere smo in še vedno poskušamo reševati čim bolj individualno in prilagojeno posamezniku.

" Pilates izvajam že več let in sem vsak dan bolj navdušena. Izboljšala sem telesno držo in gibčnost, nimam več bolečin v križu. Pilates me izpolnjuje s pozitivno energijo, postal je moj življenjski slog. Priporočam ga vsem. Tvoje telo ti bo hvaležno, če boš izvajal/a pilates. "

-- Anđelka, 61 let

" Za pilates sem se odločila, zaradi poškodbe hrbtenice. Opažam, da imam od tega časa dosti manj bolečin, bolj okrepljene mišice, boljšo držo in počutje. "

-- Sara, 30 let

" Prišla sem iz želje razgibanosti, ker imam sedeče delo. Navdušile so me raznovrstne učinkovite vaje za telo. Naučila sem se pravilno trebušno dihati. S pilatesom ohranjam telesno kondicijo, skrbim za mišice, za gibljivost sklepov. Počutje je boljše, tudi razpoloženje. Super je tudi druženje med ljudmi, s podobnim življenjskim stilom. "

-- Renata, 53 let

" Pilates je postal moj ritual. Začela sem ga obiskovati, zaradi zdravstvenih težav (šumenje v ušesih). Na začetku sem se morala navaditi na način vadbe, čez čas sem se navadila in začela na vadbah uživati. Vedno bolj se zavedam pozitivnih učinkov na svoje telo. "

-- Suzana, 48 let

" Pilates je najboljša pot pri odpravljanju težav z išiasom. Po nekaj letni vadbi pilatesa so se moje težave z vnetim išiasom občutno zmanjšale. "

-- Andreja, 53 let

" Zaradi prekomernega sedenja na službenem mestu, so se mi pojavile bolečine v spodnjem delu hrbta. Po enem letu redne vadbe čutim izredno izboljšanje, bolečin je manj, pazim pa tudi na pravilno sedenje, ki sem se ga priučila tekom vadbe. "

-- Maruša, 27 let

" Zaenkrat nimam nobenih težav z gibanjem in nobenih bolečin, zato obiskujem vadbo pilatesa bolj preventivno. Vadba mi zelo ustreza, saj razgibamo celotno telo, predvsem pa vse mišice. "

-- Nataša, 52 let

" Nekaj sem hotela storiti zase, ko sem izvedela, da so moje kosti osteoporozne. Na prvi vadbi pilatesa sem vedela, da je to telovadba zame; zaposli moj um in moje mišice, je telovadba za telo in dušo, tudi za moja leta. Po vadbi se počutim enostavno odlično, zato sem ji zvesta že šest let, vsak teden dvakrat. "

-- Jana, 73 let